ANBI – Over ons

Doelstellingen

Stichting Sekolah Sepak Bola Belanda organiseert sinds 2016 schoolvoetbal op het Indonesische eiland Ambon. Onze droom is om de zelfredzaamheden van kinderen op het eiland Ambon te verhogen door middel van voetbaltrainingen, clinics en het faciliteiten van zwemlessen.

De doelstellingen voor 2020-2023 zijn als volgt geformuleerd:

• Wij geven individuele technische bijscholing in groepsverband voor kinderen vanaf 6 jaar als aanvulling op de reguliere voetbaltrainingen, voetbalcompetities en clinics. Dit doen wij het inzetten van professionele en ervaren trainers.
  • We zetten ons in om bijzondere talenten extra begeleiding te bieden via onze voetbalschool.
  • Wij bieden zwemlessen aan kinderen vanaf 6 jaar om de zelfredzaamheid van de bevolking te verhogen. Wij bieden zwemlessen aan volgens het Nederlandse standaard kwalificatie A-B-C diploma. We zetten professionele trainers in om de veiligheid te waarborgen. Optioneel bieden wij de zwemlessen ook aan volwassenen aan.

Het beloningsbeleid

Beloningsbeleid bestuursleden

Het bestuur is belast met het besturen van de stichting. Dit is vastgesteld in artikel 5.1 van de statuten van Stichting Sekolah Sepak Bola Belanda. De bestuurders ontvangen geen beloning voor de werkzaamheden die zij voor Stichting Sekolah Sepak Bola Belanda. Het bestuur ligt in handen van de volgende bestuurders:

Functies en namen bestuursleden

Eric Reijnders – Voorzitter
Bert Geurtz – Penningmeester
Andy Sapuletej – Secretaris
Hans Lucke – Algemeen bestuurslid
Gert Jan Tomassen – Algemeen bestuurslid

Meer mogelijkheden

In overleg met de stagecoördinator kun je de sporten combineren. Uiteraard onder de voorwaarde dat het past binnen de planning. Naast de hierboven genoemde sporten bieden we mogelijkheden als je een opleiding volgt binnen de volgende sectoren:

marketing & communicatie, zorg & Welzijn, toerisme, facilitaire opleidingen en film & fotografie.

Meer informatie? Neem contact met ons op.