Doneren

Waarom doen wij dit

Sporten op de Molukken wordt niet actief ondersteund door de overheid en er is weinig aanbod in sportvoorziening. Daarom zijn wij ruim zes jaar geleden begonnen om kinderen van verschillende dorpen op de Molukken te voorzien van o.a. voetbalactiviteiten. We zien hierbij echter zoveel talent, dat we meer willen bieden. Met uw steun kan dat.

Wat is ons doel

Dit jaar staat in het teken van het bouwen van een eigen sportcomplex op eigen grond op Ambon, waar kinderen zich niet alleen sportief kunnen ontwikkelen, maar ook worden voorzien van huisvesting en scholing. Zo krijgt ieder kind de gelegenheid om te bouwen aan een toekomst. Dit doen wij in samenwerking met onze partner Maluku United.

Meer informatie over het programma en de doelstellingen van Maluku United zie hun website; link en filmpje plaatsen

Bouw mee!

Met uw donatie komen we steeds een aantal stenen verder in de bouw van het complex. En dus ook aan de bouw van toekomst van de kinderen. Doneren kan vanaf €27,50. U kunt dan tevens profiteren van de aanbiedingen van onze sponsoren (waaronder Garuda Indonesia en City Hotel Ambon) en ontvangt een welkomstgeschenk.

Over onze stichting

Stichting Sekolah Sepak Bola Belanda bouwt letterlijk en figuurlijk aan een toekomst voor voetbaltalent op de Molukken. Sinds 2021 slaan we daarbij de handen ineen met voetbalschool Maluku-United. Ons doel? Het scouten van jonge voetballers in de Molukken om hen de kans te geven zich te ontwikkelen tot professionele spelers. Dit doen we op onze eigen te bouwen sportaccommodatie, waar kinderen zich niet alleen sportief kunnen ontwikkelen, maar ook worden voorzien van huisvesting en scholing. Zo krijgt ieder kind de gelegenheid om te bouwen aan een toekomst.

Ons team bestaat uit professionals op ieders vakgebied, die op vrijwillige basis dit grote en mooie project tot stand willen brengen. Die geloven in de uitbreiding van toekomstperspectief voor de jeugd op de Molukken middels sport. Die met passie daarvoor werken en bovenal elkaar steunen in het verwezenlijken van doelen. Met de steun en toewijding van dit team is er al veel bereikt. Zo is er de afgelopen jaren draagvlak gecreëerd bij de lokale overheid, lokale bedrijven, scholen, particulieren. In 2021 blijven we dit draagvlak vergroten. Want steun blijft een fundamentele bouwsteen om letterlijk verder te kunnen bouwen, zodat we steun kunnen blijven géven. Steun, die we ook van ú vragen. Bouwt u daarom mee?

Bouwt u mee?

Doneren via overboeking:

Rekeninghouder: Stichting SSBB
IBAN: NL18 INGB 0006 7335 33

Adres gegevens:
Kastanjelaan 8, 6883 HX  Velp

Doneren via IDEAL:

Wilt u onze gebruikersvoorwaarden lezen dan kan u op het onderstaande link klikken:

Meer mogelijkheden

In overleg met de stagecoördinator kun je de sporten combineren. Uiteraard onder de voorwaarde dat het past binnen de planning. Naast de hierboven genoemde sporten bieden we mogelijkheden als je een opleiding volgt binnen de volgende sectoren:

marketing & communicatie, zorg & Welzijn, toerisme, facilitaire opleidingen en film & fotografie.

Meer informatie? Neem contact met ons op.